Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

生命麵包:鐵三角的回憶

煉奶、花生醬、麵包,呢個係無敵鐵三角組合。同事見到呢個鐵三角組合,都會作出唔同嘅反應,但係佔大部份都會問一句:使唔使搞成咁? 呢個鐵三角組合,對我來講有一個好特別嘅意義,應該話係一個美好嘅回憶。

肝火盛 點降火

到底什麼是「肝火盛」、什麼是「心火盛」?

心火盛的人容易對自己產生諸多不滿,做事總不能稱心如意;

肝火盛的人則容易發脾氣,對別人所做的事看不過眼,情緒容易大起大落。

森林浴的療癒力量

日光浴、溫泉浴大家就聽得多,咁森林浴 又係咩?

Everyone can RUN

Everyone can RUN
喜歡看一本書,一本有關跑步的書,當日隨手打開看到這句:
“The miracle isn’t that I finished.

開心基本法05

有一種開心/幸福,叫做亞Q,即係點?

每朝起身,冇病又冇痛,一家人齊齊整整,您可以話我低要求,不過呢個又真係我嘅動力來源!

開心基本法04

快樂,其實都可以自製,唔信?
響我地身體入面有一隻快樂賀爾蒙叫做安多芬,作用就好似嗎啡咁,可以有止痛作用,仲會帶比您快樂嘅感覺,咁係咪一做運動就會有安多芬?
咁又唔係喎!

開心基本法03

開心基本法03
“來忘掉錯對 來懷念過去 曾共渡患難日子總有樂趣…”

開心基本法01

為打工仔加加力,唔好講到要充滿正能量咁浮跨先,有時只係想開心一下姐。

開心基本法02

有人話食甜品會令人開心,有咩係您好鍾意食架?
可能唔一定係甜,例如我有一個朋友好鍾意打邊爐,我就好鍾意食辣汁燒賣咁,

Q版生活 - 激發正能量(3)

每人心中都存放著一首歌,有的甚至幾首。
那首歌對您來說滿有共鳴,可能令您憶起童年,初戀,友情,甚至是某些苦痛經歷。

Q版生活 - 激發正能量(2)

Q版生活 - 激發正能量(2)
自我娛樂指數(self entertaining index),首先聲明,這並非出自某專家,是我自創的。

Q版健康 - 一種病

愛上運動是一種病,一旦您患上這病...真的很難斷尾。

愛上它, 有時不需太多理由

Q版生活 - 令自己快樂(2)

Q版生活 - 令自己快樂(2)

習慣每晚關燈時,亦將您心裡的煩瑣掉走。
一天的煩惱一天當就夠了,不要含怒到日落呢,確保自己有足夠的睡眠時數,盡量每天做45分鐘帶氧運動,外出走走也好,心情自然會放開。

Subscribe to 心境開朗