Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 愛自己

由2013年年尾開始直到現在,跟一般公司一樣,忙碌著做評核、出糧、派信、周年晚宴等。未有太多時間可以停下來休息一下,可能正因為這原因竟然病起來,其中一次看醫生時有以下對白:
 
我:醫生,我39.8度高燒左2日,會唔會係H1N1呢?
醫:H1N1冇…冇您咁精…神架,哈哈,唔…唔駛擔心喎
我:唔係喎醫生,我見新聞講果D個案,本來好精神,就係延誤左醫治就死左啦
醫:您…您冇事嘅,高燒都…都唔一定係H1N1
醫生勉強地寫紙俾我去照肺,照肺後。
醫:嘩….恭喜晒,個肺靚到呢,您…您都係唔好諗咁多野,快D好返,去跑…跑下步好過。
 
就係佢呢一句,令我諗起,千萬不要讓自己太忙,可能您會話,唔忙? 唔駛做、想死咩?
我所講嘅係:人忙心不忙。
 
之前我有一個習慣,耐不耐請半天假,熟悉我的同事都知道,這是我喜愛並享受的『Running Leave』,如果可以的話,我差點想直接寫『Running Leave』在HR那張假期申請表上。
 
原來已經有2個多月沒有請『Running Leave』了,真的要悔改,要學懂愛自己多一點,讓心靈好好休息一下。
 
您呢? 您又會用咩方法Retreat? 俾自己身心靈叉叉電?
 
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>