Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版管理 – 漫步人生路

在一聚會中,遇見友人一面頹然,我當然忍不住上前關心一下,連環問了他幾個問題:係咪囡囡病左? 同老婆嘈交? 財政有問題? 欠下巨債?...

他立即回應:撞鬼您咩,樣樣都好好,冇事,只係公司事,好煩,好唔公平。

公司,莫過於面對著無能老闆、霸道同事、部門間互相篤背脊等事。

記得有一次,有個朋友好開心打電話俾我,佢話:好開心呀,公司今日派信,我有2個月bonus!真係聽者都興奮,佢仲立即約左我,話要請我食飯。到了晚飯時,看他一臉怒氣,何解? 原來他知道有同事有3個月bouns….

面對事情、處理情緒的方式人人不同,你可選擇繼續受負面情緒影響,還是要重新整理一下,迎接快樂的人生?

有一個朋友時常說:認真就輸了;我倒認為:生氣就輸,活在惡性比較下亦輸。

漫長的人生,有人說快樂是存款,發怒、埋怨便是借貸,謙卑學習? 整天抱怨?

如何做到心中富有? 決定權還在我們手上。

 

<曾子怡撰文之Q版管理系列>