Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版管理 – 別讓自己失控

每次到朋友飯局中,一如以往,以為自己去了苦澀申訴聯盟。舊同學中絕大部份都是主管級別,這次的話題特別有趣,大家談及在公司裡send email的趣怪事。
1.       文員放假,send email to all staff,當然包括老闆
2.       2人罵戰,但CC埋俾全世界,萬人一齊睇戲咁
3.       有人話,如果send email,您真正想佢知果個人就唔好To,要CC
4.       Reply人地email時,bold左人地句說話,再變埋做紅色咁回應
 
要講其實仲有好多,大家都係打份工,搵餐晏仔,您問我嘅話,我估老細都唔想請我返黎原來全日都響到email大戰,不如正正經經做下野好過啦。
繼我話,send email之前最好諗清楚,唔好一時之氣啦。
 
<曾子怡撰文之Q版管理系列>