Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 讀唔到MBA,都要打返場MMA!

激戰 – 意想不到的好看,不是兩個多小時不停地打,有溫情、親情,再加埋盧覓雪,估您唔到嘅激戰,笑中有淚!
 
看到張家輝、彭于晏,雖然兩位都處於不同年齡層,但看見他們盡力去活出人生下半場!
 
賤輝精彩的一句:我活到現在,仲有咩可以輸? 我好想做返一樣,我記得嘅野!
 
原來人嘅決心真係可以發揮好大嘅力量,您試過好有決心去做一件事嗎? 我跟世人一樣,欣賞他們的腹肌、人魚線,但我更欣賞肌肉背後的努力!
 
放低了西洋拳好一段日子,我明白一分鐘原來真的好長、好長…,我記得教練說:如果您可以keep住分半鐘都係大力出拳,您贏!結果一分鐘勉強挨過了,感覺將近猝死,當然輸了。
 
有人說,人老了,仲講咩理想呀?
 
就係因為人大了、老了,先要有理想,又或者唔好講到理想咁偉大,就諗一樣,您好想做到的事吧。
 
激戰 – 希望會激發起您心中那團火。
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>