Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 小學雞的決定

晚上出席家長會,再次走入一所舊式小學,傳聞中這所學校十分簡單,無論營運,理念上都是。果真名不虛傳,校長在操場簡約介紹了幾位老師之後,家長們便分班到孩子上課的班房聽班主任講解注意細則。
在課室講述途中,不時都會有家長發問:
 
1.           得25分鐘食飯,食唔晒點算?
2.           有冇人幫小朋友打開飯盒架?
3.           2個小息可以帶咩零食? 盒裝果汁可以嗎?
4.           我個仔佢唔駛瞓覺架,咁其他小朋友瞓覺時佢有咩做?
(下刪10個問題)
 
感謝老師耐心解答:
1.       小朋友肚餓就自然會食,佢唔食即係唔肚餓,家長無需擔心
2.       老師們會幫小朋友打開飯盒,不過打開之後,小朋友就要自己食啦
3.       果汁當然不可以啦,因為有糖份,唔健康,可以帶牛奶或水
4.       如果小朋友唔休息,過左中午12點後佢地就停止運作,學習唔到
萬一唔瞓都要學習安靜,讓身體心靈都靜下來
 
跟著老師繼續說:
麻煩不要讓小孩帶玩具回來,因為帶回來的所有東西我們都會分享,另外提提家長,小朋友需要有10小時睡覺,每天盡量帶他們外出逛逛,什麼天氣都好,總好過不停上補習/興趣班,小朋友才5歲,不太需要玩電話看電視,他們需要您多一點。
 
聽到這裡,安心了,選擇正確。
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>