Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

大熱天時飲咩最解渴

呢排天氣酷熱到一個點,每日響屋企都體驗到咩叫『未出門,先濕晒』。
連平日好少飲 #凍飲 嘅我,都忍唔到手去買杯黎飲下,咁其實,飲凍飲係咪真係可以解到暑呢?

凍飲正,係因為飲果下可以起到即時爽快嘅感覺,呢種幸福感係好短暫的,要留意返就係如果長期飲凍野,會影響左身體新陳代謝,同埋降低左心率,對心臟未必健康,有少少似燒紅左隻鑊再倒凍水落去咁。

可能您會話,降溫最緊要係開冷氣,不過好難7X24咁樣開,要迅速散熱的方法就係排汗,凍飲會降低排汗速度,相反,可以嘗試以一杯暖茶,可以刺激毛孔擴張有助排汗,就有降溫作用了。

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx