Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

【自家ON好介紹】Keto Choice|生酮必備

生酮飲食近呢幾年真係越來越流行! 究竟係咩黎? 咩原理? 當然你可以睇3日3夜資料都未睇完,唔怕,我地就試下用幾句round up一下。

必學的3個早晚腰背伸展操

必學的3個早晚腰背伸展操? 
有冇咁跨? 因為動作實在太簡單, 不過功效就大大, 絕對可以舒緩我地成日有腰酸背痛嘅出現。
可以試下每日早晚花3-4分鐘做一次, 包你做下做下纖腰都返埋黎。

Hip Mobility 髖關節外旋及內旋伸展

髖關節都要伸展? 佢平日負責做咩呢?
髖關節最主要係帶動有關所有腿部動作,即係平時由行路到跑步咁, 由於佢所受嘅壓力都好大,如果我地忽略左適當嘅伸展,好容易會降低活動能力,甚至係會增加受傷機會。

Sodastream 自製有氣水

大熱天時,做完運動最想飲汽水,不過又冇理由日日飲一罐,咁樣就好唔健康啦。汽水入邊嘅糖份多唔需要多解釋,不過好多時我哋想飲汽水,都係為咗果啖氣,真係成個人都爽晒。

黑酢家黑醋黑蒜 健康之選

呢段時間, 身體健康最重要, 你睇我咁黑就知我忍唔住都要戴住口罩落街跑步啦, 不過日日坐響屋企, 好易食肥同埋攰奶奶, 如果你都想:
- 增強免疫力同抵抗力, 即係人病你唔病
咁呢個分享就啱晒你!

CowFartJuice牛屁油家居必備

香港人呢段時間日日都戴住口罩,已經成為習慣
如果你同我一樣都係上班族嘅話,都會面對一個情況
口罩日日焗住塊面,而且充滿咗濕氣,
可能你會諗,正喎,免費天然保濕? 

Subscribe to Sonia亞桑Channel