Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

WFH - 3個動作去水腫修腿冇難度

家下人人日日都響屋企,再咁食法好驚會肥死? 今日分享3個超簡單動作,響張床都做得到!!
冇得落街做運動都唔怕,響屋企乖乖每日早晚都做一次啦,就唔再怕坐得多水腫腳啦。

Home office即係hea?

朋友圈中,大部份都正在home office, 唔知點解,老闆通常都以為你日日過住hea爆嘅生活,其實...有幾多會明白我地呢? 

Green Concept 之Office-Home 6大特徵

Home office大家都聽過,並且都好渴望,有沒有想過…調轉黎都得?
Office Home,這當然是從心態出發,畢竟每天起碼有1/3時間在office,何不想想怎樣將返工如歸家這情況實現出來。

自然生活 – Home Office 定係Office Home

如果22歲大學畢業到60歲退休,—般人的打工生涯大概有4O年,計算每年返工日子七除八扣所有假期後應最少要上班22O天,假設每天不用0T返工9小時,一生人返工時間最少有8萬小時!
 

Subscribe to home office