Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

石春路真係越行越健康?!

香港好多公園都有石春路
你有冇行過

好多人都話
行石春路堅持得越耐代表越健康
行石春路可以按摩腳底的穴位
促進血液循環及新陳代謝

2招甩脂小貼士│增肌│防止肌肉流失│防跌│多食生果好健康?

行到唔好企
企到唔好坐
坐到唔好挨
挨到唔好瞓

你好 我係亞桑
記得支持一下 Comment Like Share Subscribe
 

骨質疏鬆點算好?

骨質疏鬆,即係?
裡面出現了很多孔
比正常的骨會輕
密度較低,較容易折斷
 
骨質疏鬆,會點?
可能只是輕輕摔倒,亦有機會骨折
 

Q版健康 – 蔬菜之冠。羽衣甘藍(Kale)

您可能從未聽過這種蔬菜名稱 KALE,不過我相信您一見它的中文名稱都忍不住會被吸引起來,『羽衣甘藍』。
近年,羽衣甘藍 (Kale) 在外國是被受追捧的健康食物,何解?
 

Q版健康 – 不容忽視「洋蔥汁」

如果叫您淨飲洋蔥汁,您應該以為我係傻嘅,但其實洋蔥汁所含的營養價值不但高,也有減肥功效。
最近在韓國甚至有「洋蔥減肥法」,在此先不談論這減肥法的成效,如果只當作平日養生健康,試試又何妨?
 

自然養生 - 日本人長壽,由早餐開始

近日日元下跌,姨媽姑姐,左鄰右裡,同事友好全部血拼日本,情陷新宿。
 
我也不例外,復活節攻日,香港人大部份是魚生狂,我也喜歡,但更欣賞日本式早餐。
 

自然養生 - 蒜頭驅魔, 洋蔥抗病

一個禽流感,把股市一日拖低六百點,口罩又開始被搶購,板藍根又被熱炒,就算禽流感未殺到香港,但時冷時熱的天氣,本來就令不少人病倒。
 

Subscribe to 骨質疏鬆