Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

輸人唔輸陣,揀啱運動裝備

人人都話跑步就最簡單,沒有多深奧的裝備,著套衫換對鞋就可以落樓,你相信嗎? 當你開始愛上跑步時,不知不覺亦會愛上各式各樣的裝備。

8個冬天練跑小秘訣

冬天咁凍,仲跑…唔跑? 
會不會特別容易抽筋? 氣喘?

Q版運動 – 午跑裝備

唔知有冇人好似我咁變態在午飯時練跑,夏天將到,在午跑時都要裝備十足先得,有朋友話:您就好啦,公司有淋浴間咁正。我嘅回覆應該嚇佢一跳,其實公司只有洗手間,幸好除了普通洗手間還另有一個獨立式嘅設計,朋友立即說:即係殘廁?

長跑長有咪缺水

夏天跑步,邊款水樽最好? 
走入店舖,實太多選擇,不禁令人懷疑自己有選擇恐懼症。

有姿勢又有實際

跑步時,有常常看見無論男生女生都愛穿緊身褲嗎??
有否閃過一個念頭,以為他/她們扮晒型?

Q版運動 – 鞋帶的學問

跑步,是一門學問 買鞋,是一門學問 有否想過穿鞋帶,也是一門學問?

原來不同的穿法會帶來不同的感受,為配合您的需要,預備了以下幾個穿法,希望對您有幫助:

Q版運動 – 揀個好『爸爸』

真係唔講您唔知,在2012年倫敦馬拉松賽的一項調查顯示,有75%的女士都道出她們曾出現選擇運動胸罩(sports bra

Subscribe to 運動裝備