Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容
足底筋膜炎:4個動作強化肌力

千萬別小看足底筋膜炎,你會發現小小的腳底板疼痛原來極有可能令你周身唔舒服。
今次分享4個簡易動作,無論在家中或上班時也可以做。這幾個動作有助強化足底肌力及其柔軟度,久而久之就可以舒緩足底疼痛。

一個動作收肚腩 加強核心肌肉耐力

一次過針對肚腩 加強核心肌肉耐力

在家四式阻止脂肪聚積

WFH響家中好易唔郁、不停食又或者成日坐響樹,咁就大件事啦,今日分享四個動作,唔駛要你FIT到漏先做得到,因為動作可以隨時由你調整,人人都做得到。

日日打機搞到手指痛? 關節炎? 腕管綜合症? Handii™ Healthy Hands手部復健、臂力、指力及肌力訓練一次過做晒

Handii™是一個專為手指鍛煉而設的練習工具,可以提高手指、手腕和手臂的靈活性及力量。

喵星人免費陪你減肥做運動

如果您本身係喵喵粉絲,又歡喜做運動減肥嘅話,黎大埔海濱公園呢樹就FIT晒啦!
響呢個公園,貓貓四處行,您有您運動,佢有佢散步。

一個腰包在手,隨時幫手做伸展及肌力訓練

好多時一講起做運動,朋友們就萬千理由出晒黎,冇裝備、冇時間、冇地方、冇人陪、冇人比您跟住做等等。
今日介紹返呢樣唔太神奇嘅物品,不過原來佢又可以起到一些超神奇功用!

長者增肌輕鬆做

年紀越大,就要開始好好留住跟左我地好多年嘅朋友:肌肉! 何解肌肉咁重要?
肌肉強健的話,起碼人跌你唔跌,萬人真係跌都好,就人傷你唔傷!
你話係味勁,所以千萬唔好等年長先做呢套動作呀,

家中練美腿

去健身室,未必人人習慣,人太多? 
時間未必夾到,買了套票最終又用不完? 如果健身可以在家中進行,會否令你感覺輕鬆點?

3個提昇跑能方法

想跑快D,但係又用少D力氣?
試試以下3個方法:
 
1. 變得強壯
最關鍵的是,不能只單一練跑。

跑到有氣無力?

您有沒有試過在比賽的尾段,心肺功能依然暢通,但就是跑得有氣無力,雙腿越來越沉重?
其實這現象也反映了兩個問題,肝醣耗盡及肌力不足,身體自然發出訊息,所以雙腿就出現了無力感,介紹大家幾個訓練核心肌力的動作。

Subscribe to 肌力訓練