Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

黑酢家KUROZU│黃金蕎麥茶│苦蕎麥│降三高│抗衰老│去水腫│新一代的養生茶

拍片介紹過的品牌或者產品
我就好少會再講
不過總有些例外
黑酢家就係其中一個
不過講真  黑酢家的片 都有不少人看
我之前已經試過丹波黑豆茶

你夠瞓嗎?

都市人、打工仔成日都唔夠瞓,身體又點會好?
咁...何為夠呢?

森林浴的療癒力量

日光浴、溫泉浴大家就聽得多,咁森林浴 又係咩?

為何會瞓捩頸

成日有朋友問為何會瞓捩頸?
究竟係唔係瞓得唔好? 定係枕頭唔啱? 瞓捩頸有咩症狀? 條頸咁痛應唔應該郁佢? 究竟應該冷敷定熱敷? 

耳穴對應位置

耳穴對應位置原來係...倒轉BB!

唔怕貼錯位, 日本製耳穴, 離穴不離經!
耳穴貼壓治失眠,在中醫辨證論治的理論指導下,主要通過貼壓耳穴疏通經絡、調理臟腑,能達寧心安神目的,明顯改善睡眠質量。 

什麼是耳穴貼?

香港人普遍生活緊張,工作壓力大,身心疲憊,造成睡眠質素下降,據統計約每10個人就有一個長期失眠。

年紀大了,點解通一晚頂一個星期都補唔返?

生理時鐘這名字時常聽到,究竟有何作用?又有幾重要?

瞓覺增強免疫力

要是感冒了,人家時常說,多喝水多睡覺,免疫力會增強,究竟睡覺又有什麼學問令您免疫力會增強? 睡眠對免疫力的影響很關鍵,長期熬夜(睡眠不足5小時)的人免疫力會較常人差,還有什麼要注意?

失眠救星

史丹福大學(Stanford University)醫藥研究小組的調查發現,經常跑步的人,由於肌肉和關節經常受到深層刺激而需要自我修復,身體會自動把自己調整到更容易深度睡眠的狀態。

Q版健康 – [愈瞓愈攰?]

每日工作勞累,總想快點休息,瞓呀瞓…您有否試過愈瞓就愈攰?

又或者是起身伸懶腰時發現脖子僵硬無法轉動,而且全身腰酸背痛。明明瞓了一整天,竟然攰過未瞓之前?

Subscribe to 睡眠質素