Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

黑酢家KUROZU│黃金蕎麥茶│苦蕎麥│降三高│抗衰老│去水腫│新一代的養生茶

拍片介紹過的品牌或者產品
我就好少會再講
不過總有些例外
黑酢家就係其中一個
不過講真  黑酢家的片 都有不少人看
我之前已經試過丹波黑豆茶

Rescence│ 純NMN│ 純白藜蘆醇│精華粉│抗衰老│抗氧化│抗炎

全港唯一純NMN粉
只需2分鐘 精華粉可以快速
被身體吸收
其實唔駛7日 已經見效 
明顯地 中午跑步之後
肌肉冇酸痛冇攰 同埋下奏都好精神
 

Shabana - 仙人掌果籽油

上次介紹左美容界嘅黃金:摩洛哥堅果油
我估唔到有咁多feedback
今次勁啦,決定升Le,介紹一個再厲害D嘅黑卡版比大家
當然又要估下先,一種植物佢響極乾燥惡劣環境中生長:

邊個話有鬍鬚男士敷唔到面膜?

Skinbuddy全世界首個專為擁有鬍子的男士而設嘅面膜,獨特設計舒服到女士都一定要用佢

RARE SkinFuel 一個面膜雙重排毒,深層清潔細緻毛孔使肌膚煥然一新

Bare is RARE.
早陣子在網上見到個skincare brand, 佢地嘅mission好cool, 
“reveal, not conceal” 真係3個字講中要點。

菇類營養功效大不同(上篇)

菇類含有豐富營養,屬於低卡路里食品,是港人飯桌上常見的食物。不同的菇類有不同的營養價值,今次教大家辨認3種性平、味甘的菇類功效!

青棗抗衰老

醫書有云「日食三棗一生不老」。我曾接觸過一位女中醫,行年八十,但無論皮膚、身形與一個六十歲的女士無異,她的養生秘訣就是每天食三顆紅棗。

火龍果9大好處

火龍果,你上一次係幾時食呀?
唔好睇少佢外表怪怪,原來佢功能多多!

Q版健康 – 抗氧最強紅菜頭

紅菜頭在近年興起,其實在外國一向備受重視,原因簡單,其抗氧化功效比番茄還要高,有助身體更易吸收幫助抗氧化的維他命 E,甚至在防癌、抗衰老等作用上也早被認同。

Subscribe to 抗衰老