Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

冬天關節痛 足浴得唔得

【#冬天關節痛 足浴得唔得】
冬天特別容關節炎加劇,尤其以下其類人士:
人到中年、有舊患者、肥胖者等,都容易出現退化性關節炎、風濕性關節炎或肌肉筋膜疼痛等情況。

當綠茶遇上齋啡

人人想減肥,早上都整返杯啡,不過又唔係人人都可以飲到齋啡。
聽講綠茶對身體都好,又係另一個減肥恩物,咁究竟綠茶加埋咖啡一齊飲又得唔得呢?
快講一下齋啡有咩好,點解咁多人都飲?

【愈食愈開心】6種開心減壓食物

【愈食愈開心】6種開心減壓食物

當心情不佳、情緒低落、對所有事都提唔起勁的時候,你會選擇食一大桶雪糕? Shopping亂買一通? 但當你捧著雪糕邊煲劇邊食,下一秒望一望個磅又後悔食太多?

唔飲水唔痾尿容易生腎石

唔飲水唔痾尿容易生腎石?
話說我身邊有位朋友,每次佢問我去唔去廁所,我話唔駛嘅時候,佢就會話我:小心生腎石呀! 其實做人嘅野又唔駛下下咁絕嘅,只不過…其實好多人話唔飲水、唔痾尿係咪真係會好容易生腎石呢?

感冒都可以做運動?

有人話:運動有助排毒,所以 #感冒 時去做運動就最好不過,係真唔係呢?

蘋果檸檬汁

大力推薦呢款果汁比您, 我都飲緊!

蘋果檸檬汁

功效:
幫助降低血壓、膽固醇、增強免疫力、溶解多餘的脂肪、凈化血液、促進新陳代謝

低GI指數有咩好處?

Glycemic Index(GI)指數成日都聽,其實即係咩?
人體消化同埋吸收糖類的速度和血糖濃度都係由GI指數來確定,當GI指數愈高,吸收速度就愈快,血糖嘅濃度亦會愈高。

飲水減肥法

減肥方法層出不窮,大家又有冇諗過原來簡單如飲一杯水都可以減到??

茶飲大學問

在美國食個自助餐,剛入座都未開始發動攻勢,就有人走過來問飲咩,冇理由餐餐都係lemonade,點知話飲茶,就有咁多款選擇…
早點知道,就可以為自己揀最合適的。
 

Green Tea Green Monday

綠茶含有:
- 抗氧化劑,有助於增加新陳代謝
- 化合物通過增加能量,加速了代謝率持續24小時去生產能量

粟米鬚「甲組腳」救星

粟米鬚「甲組腳」救星
韓國女星身形好,皮膚滑,她們的減肥瘦身殺手鐧,就是每天飲粟米鬚茶。

汀姐養生 - 明星潮刮痧

汀姐養生 - 明星潮刮

自製健康:生果乳酪

您喜歡吃乳酪嗎?
如果您喜愛吃肉,最好常吃乳酪,因為乳酸菌可以抑制腸道的害菌繁殖。
不同時辰吃乳酪:
1.早晨喝:最利於減肥

Subscribe to 促進新陳代謝