Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

生命麵包:鐵三角的回憶

煉奶、花生醬、麵包,呢個係無敵鐵三角組合。同事見到呢個鐵三角組合,都會作出唔同嘅反應,但係佔大部份都會問一句:使唔使搞成咁? 呢個鐵三角組合,對我來講有一個好特別嘅意義,應該話係一個美好嘅回憶。

您富有嗎?

每個人,對富有嘅睇法都唔一樣,對您黎講,富有究竟係一個感覺? 定係要實在嘅物質?
由於我本身黎講錢唔多,所以我就將富有放響心入面啦! 又或者咁講,我覺得錢係買唔到心中富有嘅。
 

活在當下 Live in the moment

想見你的人,24小時都有空
想幫助你的人,任何困難都不難
想送你回家的人,東南西北都順路
願陪你吃飯的人,酸甜苦辣都愛吃

Q版生活 - 活得簡單

快樂。可以由您決定, 不要被別人搶走您的喜樂!
對上一次感到快樂係幾時?
買左件心頭好? 食左餐美食? 同好朋友一齊? 返屋企家人團聚?

Q版生活 - 生命中不可或缺的十種人

1. 親人-不離不棄

2. 愛人-携手前行

3. 友人-共渡時艱

4. 恩人-銘記在心

5. 敵人-令您團結

6. 小人-使您謹慎

Q版生活 – 想?您就想!

坐巴士返工途中,聽到隔離有位女士講電話,有趣非常。
『唉…我想唔返工都有糧出,喂,您有冇睇沒女呀? 您估果部咩凍脂機得唔得? 佢話反彈嘅機會好低! 要做晒成個腩,唔知幾多錢呢? 我想瘦D但又唔想做運動喎!』

Q版管理 – 漫步人生路

在一聚會中,遇見友人一面頹然,我當然忍不住上前關心一下,連環問了他幾個問題:係咪囡囡病左? 同老婆嘈交? 財政有問題? 欠下巨債?...

他立即回應:撞鬼您咩,樣樣都好好,冇事,只係公司事,好煩,好唔公平。

Q版管理 - 哪樣才重要?

近這半年應該是各大公司舉行周年晚宴的高峰期,有幸地被一間公司邀請負責他們的周年晚宴司儀部份,在接受邀請前,當然是先要了解一下他們公司的文化。

Subscribe to 什麼最重要