Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q 版健康 – 冷壓排毒果汁

最近相約朋友食飯,得來的回應竟然是:6天之後才可應約,這幾天我on diet呀。
我連忙回答:唔怕喎,至多我陪您,食得清D! 點知朋友話:我今次個Diet係完全唔食野,淨飲野!


實在呆左唔識反應,6日唔食?
唔知大家有否留意,近年潮興一種Cold Pressed Juice冷壓果汁,有幾款不同的療法,聲稱若果連續6日只飲果汁而且不進食,就有「排毒」的效果。我朋友都可稱為典型OL代表,她說成個寫字樓有過半數同事都試過,所以她一直心郁郁想試。


這個令大批OL趨之若鶩的方法,亦不是人人受得。
首先,我6小時唔食都已經開始肚餓,再講,原來一整個6天療程,盛惠2千多元。您沒有聽錯,2千多元是『淨飲價』。


究竟冷壓果汁又是何方神聖?
大家都聲稱透過這冷壓技術,就可以完全保持到蔬果內的營養素,6天內(以每天需飲用6枝不同的冷壓蔬果汁),便可以清除體內毒素。


6天飲用36枝不同的冷壓蔬果汁,是否可以排毒,以常識論,我認為可以。由於蔬果汁含有大量纖維,確實有清除宿便的效果。不過我又咁講,以常人來說,只要您飲食均衡,其實都做到這效果。


相反,要注意是生果本身有果糖存在,會否飲用了過多果糖?
長時間不進食,單靠蔬果汁的營養是否足夠維持人體基本所需?
排毒,人人都想,但是用什麼方式,就由您自己決定了。
 
<曾子怡撰文之Q版健康系列>