Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版管理 – 展翅高飛了

11年前的某日,經理介紹了一位展翅畢業的學生給我認識,跟著說:佢起碼會跟您一年。在沒有選擇的情況下,從那天起,我們坐同一間房,他第一句說話:『亞頭,有咩做出聲得啦。』
 
某天上班,遲到,第一眼見佢,忍唔住問:您咩事呀? 唔係打交呀?
 
佢啖定咁回應:係呀,沉晚響九龍灣果邊,冇野嘅,佢地人多D姐,我會操返fit D,我呆左唔識回應。
 
有一次我叫佢幫手打份文件,結果佢打完俾返我,錯誤率都好高下,我反問:點解咁多個字都打錯嘅? 佢又回答:亞頭,您之前叫我打姐,都冇叫我要打啱。
 
11年前嘅我,真係忍唔住大笑左出黎,自此之後,我叫親佢做任何野,都會加多句,要快、而準啊!
 
再過一個月,見到佢日日都唔出街食,只係食幾隻雞蛋同雞胸肉,每日如是。食完野佢仲會去廁所刷牙加漱口,我忍不住又問:您又搞咩呀? 佢大聲地回答:亞頭,我想去考消防呀,所以要努力同堅持。
 
今次我當然都笑左出黎,同佢講:唔係呀? 您考消防? 唔該您唔好去搞搞震啦。無端端做咩要去考消防? 佢答得好快:亞頭,消防溝女型D嘛。
 
我就話:您咁諗,實考唔到啦。
 
年幾內,佢就咁跟住我上山下海,在山上黑雨都經歷過,一齊開班帶展翅嘅師弟妹,從無怨言。
 
如是者,以我依稀記得,一次、兩次嘅消防試都不合格,直至有一次,他打電話給我:亞頭,我又去考啦。每次我都問:今次您為咩考? 佢竟然唔再答我之前嘅答案,佢今次停左一秒,然後話:亞頭,我諗,我真係鍾意做消防呀。
 
大家應該估計到之後嘅劇情,過了幾個月又有一把熟悉嘅聲音:亞頭,我入Camp啦。
 
最近在FB看到您嘅近況,大個仔,要結婚了。
 
多謝您,亞九,同您相處嘅日子雖然係好短,但您也教曉我很多,起碼您俾我親眼看見了:堅持信念,展翅高飛
 
<曾子怡撰文之Q版管理系列>