Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 阿金精神。始終掛住香港地

賀歲片,您睇左邊一套?
 
由於我闊別了阿金十個年頭,上次跟她一起渡過SARS,想知道佢家下過成點,所以過年忍不住去探她。
 
阿金冇轉行,只不過由小薯當上了管理層,心態當然也隨之而變。
 
此戲好看之處,由於阿金完全見證了香港的改變,由從前的『香港地』變成家下的『新香港』,話到尾都升了做管理層,即是同香港的中產差不多。再加入埋97過氣江湖大佬哥頓哥,放監後思想一直停留在想當年,對於現在的搶購奶粉、面對沉寂的老尖東、人人低頭send whatsapp,都令佢十分費解,為何人面對面不直接溝通,都要whatsapp隔離果個人?
 
阿金想盡辦法重建哥頓哥嘅信心,去適應家下嘅香港,感動之處是,阿金演活了香港地精神,不是企響樹不停抱怨,世界變了,我地真係要去適應,只係適應同時,不忙展示出我地嘅『香港地』拼搏精神。
 
喜歡戲裡嘅一句:環境更惡劣,我地都可以生存,因為我地係呢樹嘅『陀地』。
 
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>