Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

頭髮。一根都不能少

我天生頭髮薄,易碎易斷,有時能醫不自醫,用牛角梳、食黑芝麻、首烏黑豆糖水通通我都有教過大家。
自己當然都好努力做白老鼠來試,但以心急的我,就感到成效不夠明顯。

每次剪頭髮同hair stylist都有以下對白:『剪還剪,要俾人覺得頭髮吾係咁少,靠你喇』
最近一次剪頭髮,他一落剪好大反應,你頭髮硬淨左好多,你做過什麼?
當場興奮到不得了,太好了,終於有人發現!
以往試過用鹽水,搽髮泥想令頭髮硬,都吾work。結果係靠噴頭髮精華素,天天洗頭後噴,努力了半年,自我感覺良好,人家原來也感覺到!
我最初買來都係抱住姑且一試,見成份內有五十種中藥成份,包括有人參,冬蟲夏草,當歸,地榆全部係我熟悉的中藥。

符合我汀姐口味,雖然價錢吾算平,都忍痛買一支來試,早晚噴一次,尤其是洗完頭後立刻噴,感覺居然很清爽慢慢發現頭髮似多了,厚身有彈性,維持到下午都不易塌下來。好開心,終於找到方法令頭髮力保不失,男士女士都明白,不可以給頭髮出賣了年齡,所以頭髮最好一根都不能少。

#頭髮護理 #頭髮精華素 #五十惠 #汀姐 #2h