Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

芝麻細細粒:補腎健腦去皺減肥樣樣齊

芝麻細細粒:補腎健腦去皺減肥樣樣齊
近期興食『糊』,當然唔係四方城果種糊啦,講嘅係將食材打成粉末,沖水成糊狀黎食。不但有營養,又慳時間,只要有熱水就得啦,比起食個公仔麵簡單又健康。由於食材已打成粉末狀,所以消化起黎比較容易,吸收亦相對高,特別對於消化功能減退的老人和有咀嚼困難的朋友黎講,係一個唔錯嘅選擇。

當您購買這些磨成粉末嘅食物時,最重要係睇清楚食物標籤,成分內沒有加糖或其他添加劑,確保其天然健康。這些食物粉末的種類繁多,我們可以根據自己的喜好來搭配,調配不同的口味。
 
汀姐推薦一款最傳統美味嘅,芝麻粉
芝麻有補血補腎、潤腸通便等功效。香港人壓力大,睡眠、飲食不定時,多是身體虛弱,腎虛還有可能導致頭髮早白、指甲易脆、夜尿頻繁等問題,食芝麻粉會有很大改善作用,加上芝麻的香濃有助增進食慾,促進消化。
 
小朋友都好啱食
芝麻粉富含的營養素能改善腦力不足的現象,即是中醫角度的補腎健腦,能提高大腦的活動機能,而且從小開始吃芝麻粉,小孩子大便暢通沒煩惱。有朋友因為從小吃芝麻糊,到現在年過五十,頭上仍未見白髮,真係令人羨慕。

去皺減肥一樣掂
除此之外,芝麻還有去皺美顏的功效,特別是利用節食來減肥的人,由於長期攝取營養不足,皮膚會變得乾燥、粗糙;芝麻能令他們的肌膚回復光澤紅潤,明艷照人。

#2H #汀姐 #芝麻 #芝麻粉 #潤腸通便 #芝麻糊 #去皺 #減肥