Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

耳仔反映身體狀況!

耳仔反映身體狀況!
觀察耳仔就知身體好唔好?
耳穴神奇之處在於全身經絡都會匯聚到耳仔,如果身體有病痛,耳仔相應部分就會有變化。
同中醫望聞問切一樣,觀察耳仔第一步都係要望耳仔顏色。


一般耳仔顏色同面部顏色相近,如果發現耳仔某個位置顏色特別紅、出現血絲或者有甩皮,就可以看出對應身體某個臟腑不舒暢。


舉個例子,平時經常會腰骨痛的朋友,可以觀察耳仔中間突起的Y型軟骨,大部分都可以見到有紅血絲出現在軟骨靠中間位置,這是位置對應的正是耳穴「腰骶椎」。


望完之後,可以用手輕輕摸耳仔,有時會摸到有粒粒突起,中醫稱之為丘疹。
再舉個例子:有婦科問題的朋友,要留意耳仔三角窩,這個位置主管內生殖器,如果摸到有粒粒突起就要特別留意啦。

如有任何查詢可到: https://2h-store.com/collections/hhome 或 whatsapp 9150 6725

 

#2h #2hstore #耳穴貼 #鑽石耳穴貼 #耳穴反射區