Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

亞Q達人 - Q版管理

Y世代,泛指1980-1995年出生者。
 
一群充滿力量、朝氣蓬勃的孩子正式踏入職場!
 
他們大都充滿創意、夢想,敢愛敢做,總之就是要闖出一條屬於自己的路。無論您喜不喜歡都好,都不要低估他們的影響力。
 
不知道您有否聽聞過以下的『Y世代怪談』,全部都是真人真事!
 

  1. 打電話約見工時間,回答係:下? 9點半咁早? 其實下奏得唔得? 因為我都未起身
  2. 約見時,明明只約了他一個,為何隔離會多了位女士? 原來是媽媽! 仔仔見的職位是倉務員,媽媽著緊地問:工作時可有休息時間? 有櫈坐嗎? 可以飲水嗎? …(最後,來見工的仔仔連一句說話都沒說過)
  3. 上班遲到,上司問及原因,新同事好興奮咁話:今日我轉用新粉底,原來個色唔係咁match,所以搞到我要重新化過成個妝。
  4. 上班不夠一個月,請了4次假,原因係:我隻兔仔病左,要帶佢睇醫生。
  5. 上班不夠1個月就離職,原因:我讀左咁多年書,冇諗過成日要影印囉。

 
對於一個70後及X世代的我來說,以上全屬靈異怪談系列,不知您有否遇過,冇嘅話,您好彩啦!
 
職場上,大家時常將70/80/90後黎個大比拼,時常都在比較唔同世代的人,都講明係唔同世代,無論是物質定心態上都已經完全唔同。
 
係咪全部Y世代/90後都有問題?
 
肯定唔係,之後可以跟大家分享一下,心態在乎您點睇,可教也。
 
 
<曾子怡撰文之Q版管理系列>