Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版健康 – 焗身汗...可消脂?

您有否試過在街上看見有些跑步人士汗流浹背,但仍穿著長衫長褲?

尤其在夏天跑步時,我例必會穿背心短褲,有一次在電梯裡聽到兩位女士對話:跑步就梗係著埋件風褸啦,一定要著長褲,因為焗多D汗就可以消脂。

其實流汗越多並不等於消了脂,可能您都嘗試過出完一身汗立即上磅,真的『輕』了2-3磅,但那些只是體內水份,當您補充過後,磅數就會歸位。

想真正消脂就要注意做帶氧運動時的心跳率,只要心跳率到達一個消脂的心跳區,再堅持30-50分鐘,這才是真正的消脂。

如果想知更多健康貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦。Click in: https://bit.ly/34H3Gfx