Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

痞低起身見頭暈

最近大家講嘅話題都係圍繞住肺炎,除左買物資,大家都關注多左健康,每日嘅whatsapp/facebook都係朋友圈互通訊息,有朋友問起一個健康問題,佢話自己最近痞低起身見頭暈,好擔心身體出現左問題?!
究竟...痞低起身見頭暈,係咪代表身體出現左問題?
可能大家都有呢個經驗,痞低起身之後,突然發現有幾秒鐘天旋地轉同頭暈一暈嘅感覺,究竟點解會咁?
簡單解釋:當我們痞低時,成個人嘅重心都低左,因為脊椎彎曲左而腿部就屈曲了,呢個動作最影響就係血液流通,下肢血液流動已經唔太暢順,跟手呢個時候仲要突然企起身,血液就會好快咁流向下肢,而影響流入心臟的血量,造成血壓短暫下降。因為上半身突然缺血,所以就會有天旋地轉嘅感覺。

呢個現象有學名架,叫直立性低血壓(orthostatic hypotension),其實除左痞低起身見頭暈之外,就算你朝早瞓醒起身都有機會出現呢個情況架。咁如果呢個係一個正常嘅生理反應,你就唔駛太過擔心啦!當身體經過快速協調之後,血液回流返去上半身,頭暈眼花嘅症狀就會消失。

當然,如果你發覺痞低起身見頭暈係會持續一段時間,又或者你平日冇痞低起身都會見頭暈,就真係要請教下家庭醫生啦。

有冇方法可以減低症狀?
當你每次痞低,起身嘅時候只要速度減慢就唔會有咁大反應架啦。