Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

濕疹好煩惱?可以試下日本90年歷史嘅護膚潔面品牌Rosette-AK系列

發覺呢一年男男女女都用多左, 問多左同搽多左有關護膏嘅產品, 冇計啦, 口罩的而且確令大家出多左粒粒, 好鬼難搞。
今次試用一個日本護膚潔面品牌, 佢已經有90年歷史 - ROSETTE露姬婷
今次用佢一個AK系列
Rosette係由皮膚科醫生領導下開發,含有天然分子釘的強效保濕護膚產品。
主要係幫助醫生改善異位性皮膚炎或出現其他皮膚狀況的患者而設

皮膚的表面有層叫角質層,我地成日都聽到。角質層的細胞與細胞之間,有一種叫分子釘 (Ceramide),好似膠水咁, 即係有咩用呢? 如果皮膚充滿分子釘,角質層就會保持水潤,皮膚自然好啦。
 

皮膚的表面有層叫角質層,我地成日都聽到。角質層的細胞與細胞之間,有一種叫分子釘 (Ceramide),好似膠水咁, 即係有咩用呢? 如果皮膚充滿分子釘,角質層就會保持水潤,皮膚自然好啦。

好啦, 咁又關濕疹咩事? 因有研究顯示濕疹患者, 佢地皮膚入面嘅分子釘嚴重不足。分子釘也會隨著我們的年齡增長而流失

分子釘除左可以補水, 仲有咩用?
同我地電話嘅screen protector差不多, 可以阻擋致敏原(如塵、蟎)進入皮膚,減少受刺激。

1. AK藥用洗面皂
洗面皂最重要除左潔面, 當然係要溫和
- 弱酸性, 氨基酸潔淨成分不會帶走脆弱皮膚所需的分子釘或油脂
- 含有紅糖萃取和銀耳多醣體(保濕劑)以及天然分子釘,潔面同時保持皮膚的水分。
- 產品通過皮膚貼布測試、低敏感性、不含香料、染料及礦物油
*部份人士使用後或有機會出現過敏
用法:
溫水濕後,用雙手或面巾將肥皂搓至起泡,均勻推開及塗抹皮膚上再沖洗乾淨。

2. AK藥用溫和化妝水
- 納米狀天然分子釘有助恢復屏障功能,潤澤乾性皮膚。
- 配方含有保護皮膚成分的 Lipidure® 和天然提取的氨基酸,可增加皮膚水分。臉部及全身皮膚均可適用。

3. AK-UV防曬霜
SPF 28 PA ++ 
- 有紫外線吸收劑
- 清爽的啫喱質地順滑易推開,用後不會有黏膩感或白色殘留物
- 含有天然分子釘,以及羅望子多糖 (保濕成分)、角鯊烯和橄欖油 (護膚成分)。

更多產品資訊及購買: https://www.akceramide.com.hk/#products