Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

唔同年代對工作有唔同要求

根據 jobsDB 一個企業調查報告顯示,響香港唔同年齡層,原來對工作都有唔同需求。
唔同年代嘅朋友,響佢地選擇僱主所重視的因素都有差異,不過都有某些元素係一樣,就係「公司福利」或「吸引的底薪」都入左三甲,反而排首位的關注點就各有不同:

• Z世代 (18-25歲):呢個組別最希望「與有才能並支持下屬的上司共事」,以及擁有「良好晉升機會」。
• Y世代/ 千禧世代 (26-33歲):隨著工作年資增加,這個世代把「工作與生活平衡」列為選擇僱主時最重要的考慮因素。
• X世代 (34-49歲):作為需要肩負如婚姻、住屋和子女等更多個人責任的世代,此組別最重視僱主能提供「穩定的職業保障」。
• 嬰兒潮世代 (50歲以上): 至於這個工作經驗最豐富的受訪者組別,則把「和諧的工作關係」和「公司聲譽良好」列為最重要的因素。
 
您覺得準唔準? 您又屬於邊個年代呢?

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx