Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

【愈食愈開心】6種開心減壓食物

【愈食愈開心】6種開心減壓食物

當心情不佳、情緒低落、對所有事都提唔起勁的時候,你會選擇食一大桶雪糕? Shopping亂買一通? 但當你捧著雪糕邊煲劇邊食,下一秒望一望個磅又後悔食太多?

不想暴飲暴食, 放縱完自己,開心過後,罪惡感湧現。不妨INBOX我地,如何食得健康又開心! 其實快樂真係可以食返嚟!

1. 黑巧克力
黑巧克力含有能幫助緩解緊張情緒的鎂,以及一種天然心情提升劑---可可鹼。

2. 香蕉
香蕉含有色胺酸和維他命B6,可幫助大腦製造血清素,以緩解憂慮情緒。神經放鬆,個人冇咁緊張就自然開心啲啦!

3. 牛奶
同香蕉一樣,牛奶都含有色胺酸,可以幫助趕走壓力。

而牛奶含有嘅蛋白質、鈣質等成份可以快速供給大腦養分,提高腦部功能,維持情緒穩定。所以,睡前飲一杯牛奶,可讓心情舒暢,有助入眠。

4. 深綠色蔬菜
菠菜同西蘭花都屬於深綠色蔬菜,皆含有維他命B同葉酸,既可促進新陳代謝又可令神經放鬆,一舉兩得!

5. 蕃茄
當一個人壓力太大,身體會消耗比平時多8倍嘅維他命C!
蕃茄含有豐富維他命 A 同 C,有助平衡心理壓力,繼而達至減壓效果。

6.  三文魚
三文魚含有豐富的奧米加3(Omega-3),係腦部細胞重要元素之一。

除咗對腦部發展有幫助外,亦可幫助減壓和調節情緒。