Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Set Your Goals - 尋找跑步動力

“Set your goals and make it happen.”

馬拉松四個必做伸展動作: 髂腰肌、小腿、四頭肌及髖屈肌、臀大肌

好快就到一年一度嘅馬拉松,你今年報名參加咗10/21/42公里?
無論你會跑幾公里都好,比賽之前做嘅伸展運動好重要!

Everyone can RUN

Everyone can RUN
喜歡看一本書,一本有關跑步的書,當日隨手打開看到這句:
“The miracle isn’t that I finished.

小奄痛點算好?

跑步時遇到小奄痛點搞?
側腹痛(side stitch)
好多時,都聽人家講,甚至自己都嘗試過在跑步時出現俗稱的『小奄痛』,究竟咩係小奄痛? 

跑機同跑街功效係一樣?!

跑機同跑街功效係一樣?!
每次經過灣仔天橋,總見到好多人跑步,小編都有好幾個密友好歡喜跑機,因為有冷氣、舒服D、唔駛曬、空氣好D、落雨都跑得等等數十個原因,咁其實跑機同跑街效果又係咪一樣呢?

10種好食物跑步您要識

1.黑木耳:含有造血必需的鐵質及維生素D,有效提高骨密度,預防骨鬆,黑木耳也能促進排便,能排除多餘油脂,且含抑制血小板凝結物質,能預防動脈硬化

輸人唔輸陣,揀啱運動裝備

人人都話跑步就最簡單,沒有多深奧的裝備,著套衫換對鞋就可以落樓,你相信嗎? 當你開始愛上跑步時,不知不覺亦會愛上各式各樣的裝備。

8個冬天練跑小秘訣

冬天咁凍,仲跑…唔跑? 
會不會特別容易抽筋? 氣喘?

<縮短恢復時間有妙法>

<縮短恢復時間有妙法>
渣馬將至,就連公司同事都問:我報左半馬,要點練習?
人人加操長課,點先可以快人一步縮短恢復時間?

如何衝破撞牆期?

長距離跑步,到達某個里數時,大部份跑者都會與這位朋友相遇:『撞牆期』。
那時你會感覺雙腿很重,呼吸吃力,無力再跑下去似的。究竟是什麼因素,令跑者出現撞牆期? 是心理、外在環境還是生理因素? 自己又可以克服嗎?

尋找運動的動力

尋找運動的動力,定立正確目標,七日見好
尋找運動的動力,你沒有看錯,當你看到在街上跑者有些少腹肌時,的確會減低你外出運動的動力! 有人可以由零運動到超上癮,先分享簡單入門貼士先。

養命走4個要素

養命走,是每位跑者夢寐以求的,畢竟大部份的我們都不是專業運動員,跑步都是希望可以健康及養生為主。

有理由愛上跑步嗎?

有否發現:您身邊至少總有一個人,唔跑唔安樂!
究竟跑步何來非一般的吸引力,令人抵擋不住呢?
吸引力來自一個秘密叫Endorphin安多酚,或者腦內啡,作用有幾神奇?

Subscribe to 跑步