Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

BaseFood│Basebread│創新主食│唔止麵包咁簡單

佢外表係麵包
但內裡已經超越晒所有嘅麵包啦

你好 我係亞桑
一開始梗係需要你嘅支持啦
記得comment like share subscribe

KavEncore新一代超級食物營養代餐

KAV enCore恩卡萊™
Q. 係咩黎?
新一代超級食物營養代餐
✅美國硏發及製造
✅高蛋白、高纖、低脂
✅每餐只有160-180卡路里

Vegie Smoothie 輕斷食:美顏排毒修身3in1

家下人人都想健康,除左口罩洗手+運動,如果又想順手減肥消脂? 究竟有冇咁2全其美嘅事?
要減肥消脂,幾時都係運動+飲食互相配合先work! 

平民人參-白蘿蔔

在這個抗疫日子,大家應該都不會每天走到街市買菜,因為盡量都一次過買幾天份量,減少外出。
每天都有不同產品搶購,種類越來越多,連街市買菜都加價!

Super Food 中之紅寶石

就算不用正式統計也知道近幾年香港的白米消耗量肯定是逐年下降,因為女孩子控制體重要減少澱粉質、血糖過高的人又要減少澱粉質,結果個個人都說不吃白米飯

 

Super Food 中之紅寶石

就算不用正式統計也知道近幾年香港的白米消耗量肯定是逐年下降,因為女孩子控制體重要減少澱粉質、血糖過高的人又要減少澱粉質,結果個個人都說不吃白米飯

四紅湯

懷孕期間又愛吃甜食又擔心患上妊娠糖尿病怎辦?

推介大家煮一道四紅湯,材料當中的紅棗和桂圓肉都帶有天然的甜味,故煮這道湯水時只須加少量紅糖調味,甚至不加糖亦可,符合準媽媽低糖飲食的原則。

夏季減肥必食 - 蒟蒻冷麵

夏季減肥必食 - 蒟蒻冷麵
夏季就快到! 大家都有一個共同目標:『減肥』
想要好味又低熱量的減肥餐,呢款蒟蒻冷麵你一定要試。
蒟蒻 - 低熱量,含膳食纖維,提供飽足感及減少額外的熱量攝取

Q版健康 – 蔬菜之冠。羽衣甘藍(Kale)

您可能從未聽過這種蔬菜名稱 KALE,不過我相信您一見它的中文名稱都忍不住會被吸引起來,『羽衣甘藍』。
近年,羽衣甘藍 (Kale) 在外國是被受追捧的健康食物,何解?
 

Q版健康 – 抗氧最強紅菜頭

紅菜頭在近年興起,其實在外國一向備受重視,原因簡單,其抗氧化功效比番茄還要高,有助身體更易吸收幫助抗氧化的維他命 E,甚至在防癌、抗衰老等作用上也早被認同。

Subscribe to 膳食纖維