Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

超簡單動作│穴位按摩│瘦腰│減肥│踢走脂肪肝│降三高│姨媽準時到│改善便祕

人到中年 
總有以下一樣撃中你要害
高血壓 高血糖 高血脂 要減肥
如果係女生 最怕遇到出走姨媽
即係點 就係每個月的經期都不準時

返工瘦身三寶│Vegie 365│青汁果昔│抗氧莓果昔│炭の吸脂丸

今次講瘦身三寶 真的聽到都想試
減肥最忌就是減到手軟又頭暈
最好 當然就是要飽住瘦啦
 

Vegie Smoothie 輕斷食:美顏排毒修身3in1

家下人人都想健康,除左口罩洗手+運動,如果又想順手減肥消脂? 究竟有冇咁2全其美嘅事?
要減肥消脂,幾時都係運動+飲食互相配合先work! 

【驚蟄養生】養肝排毒的4種食物

三月五日是驚蟄,代表萬物甦醒,也意味著各種疾病開始活躍。

平民人參-白蘿蔔

在這個抗疫日子,大家應該都不會每天走到街市買菜,因為盡量都一次過買幾天份量,減少外出。
每天都有不同產品搶購,種類越來越多,連街市買菜都加價!

汀姐養生 - 去日本買益生菌丸 人買你又買到底有無用?

去日本旅行,很多香港人都很喜歡買益生菌丸,當覺得肚脹便秘時,認為有助排走宿便。益生菌丸還分有長者、成人及兒童版,但五歲以下小朋友因腸道發育未成熟就不建議食用了。

減肥美容蔬果汁

聽到苦瓜,好多人都耍手兼擰頭,這正是我,但人到中年,係時候要作出突破。

正所謂苦口良藥,我未有咁堅生食苦瓜,所以決定用d計仔令自己健康。

自製健康:生果乳酪

您喜歡吃乳酪嗎?
如果您喜愛吃肉,最好常吃乳酪,因為乳酸菌可以抑制腸道的害菌繁殖。
不同時辰吃乳酪:
1.早晨喝:最利於減肥

Q版健康 – 不容忽視「洋蔥汁」

如果叫您淨飲洋蔥汁,您應該以為我係傻嘅,但其實洋蔥汁所含的營養價值不但高,也有減肥功效。
最近在韓國甚至有「洋蔥減肥法」,在此先不談論這減肥法的成效,如果只當作平日養生健康,試試又何妨?
 

Q版健康 – 自製ABC蔬果汁

人人要減肥排毒,又節食仲有斷食,對於我來講,每天輕鬆跑個步跳下繩都已經自我感覺良好了,不過最近都開始學人家自製蔬果汁了。

Q版健康 – 抗氧最強紅菜頭

紅菜頭在近年興起,其實在外國一向備受重視,原因簡單,其抗氧化功效比番茄還要高,有助身體更易吸收幫助抗氧化的維他命 E,甚至在防癌、抗衰老等作用上也早被認同。

自然養生 – 韓國泡菜改名叫辛奇?咁真係好新奇

今年十二月,韓國泡菜要改名,將Kimchi統一為「辛奇」。
 
改名後會申請列入「非物質文作遺產」。
 
先不去研究大家是否習慣改口,反而有興趣同大家研究下食泡菜的好處。

Subscribe to 腸道蠕動