Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

抗菌消炎 X 降膽固醇祕密武器:蒜頭醋

關於蒜頭,古時已有人栽種,把它用作天然藥物,原因是它功效十分驚人︰
-抗菌消炎
-抗氧化防癌
-防血管硬化
-降血脂
-降血壓
-健腸

【維他命D係身體嘅抗菌武器】

你的身體夠彈藥嗎?
英國醫學期刊 British Medical Journal曾經指出,維他命D補充劑每年可避免300萬人患流感。
維他命D原來除了對骨骼有幫助之外,仲可以提高身體免疫力

體溫微升,有助提升免疫力

最近呢段時間,大家對於量體溫一點都不會陌生,尤其家中有小朋友的,可能當我地發現體溫超過37度時,就會十分緊張,擔心是否發燒?唔講唔知,其實37度又真係一個健康嘅體溫黎。

平民人參-白蘿蔔

在這個抗疫日子,大家應該都不會每天走到街市買菜,因為盡量都一次過買幾天份量,減少外出。
每天都有不同產品搶購,種類越來越多,連街市買菜都加價!

抗疫6個激活免疫力方法

人人自救,香港人每日都好勞累,日日撲罩,每天stock take,究竟全家剩返幾多個口罩? 口罩係留比要返工嘅人用。除左洗手口罩再洗手,我地都真係可以自救,6個簡易方式 #激活免疫力! 

正官庄高麗蔘精華飲

好幾年前睇韓劇已經開始見到韓國人有一個習慣好有趣,就係會攞住一條條嘅包裝飲,究竟係咩黎?

天氣乾燥, 正官庄隨時隨地都可以滋補下

好幾年前睇韓劇已經開始見到韓國人有一個習慣好有趣,就係會攞住一條條嘅包裝飲,究竟係咩黎?

感冒都可以做運動?

有人話:運動有助排毒,所以 #感冒 時去做運動就最好不過,係真唔係呢?

Green Tea Green Monday

綠茶含有:
- 抗氧化劑,有助於增加新陳代謝
- 化合物通過增加能量,加速了代謝率持續24小時去生產能量

瞓覺增強免疫力

要是感冒了,人家時常說,多喝水多睡覺,免疫力會增強,究竟睡覺又有什麼學問令您免疫力會增強? 睡眠對免疫力的影響很關鍵,長期熬夜(睡眠不足5小時)的人免疫力會較常人差,還有什麼要注意?

汀姐養生 - 手作坊桑椹醬

汀姐養生 - 手作坊桑椹醬

減肥美容蔬果汁

聽到苦瓜,好多人都耍手兼擰頭,這正是我,但人到中年,係時候要作出突破。

正所謂苦口良藥,我未有咁堅生食苦瓜,所以決定用d計仔令自己健康。

汀姐養生 – 年初一有雨

汀姐養生 – 年初一有雨
 

Subscribe to 提高免疫力